Водка Belvedere обяви партньорството си с (RED)™ за лансирането на бутилка, 50% от продажбите на която ще допринесат за повишаване приходите на Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария в Африка
Предвижда се специалното издание на бутилката да бъде пуснато в края на лятото тази година и да се предлага в над 50 страни по света, при това в широк спектър от обекти, включително хранителни и питейни магазини, нощни клубове, барове, ресторанти и летища.
Бутилката бе представена в Лос Анджелис на 10 февруари 2011 г., на Грами-парти със специалното участие на певеца Usher. Мултиплатиненият изпълнител и актьор партнира на Belvedere за повишаване информираността на потребителите и приканва към подкрепата на програми, подпомагащи премахването на СПИН в Африка. По повод на кампанията Чарлз Гиб — президент на Belvedere, споделя: „Удоволствие за нас е да участваме заедно с (RED)™ в борбата срещу СПИН, като помагаме за набирането на средства, получени от световните продажби на (BELVEDERE) RED. В ролята си на една от водещите марки в света, ние сме в уникалната позиция да се възползваме от силата на нашите клиенти, за да помогнем на милионите хора, носители на ХИВ-вируса. Искаме да повишим осведомеността на потребителите и да предизвикаме поглобални действия за премахването на СПИН в Африка. Нашето послание е просто — (BELVEDERE) RED помага за спасяването на човешки живот.“