Какво ли не може да бъде видяно на едно изложение, особено когато става въпрос за Interpack 2011. Едва ли обаче инициаторите на уникалния, разположен на площ от 400 кв.м тематичен щанд Digital Supermarket разчитат на зрелищност. Идеята им по-скоро е да покажат на посетителите силата на въздействие на дигитално отпечатаните опаковки, произведени чрез използването на HP цифрови решения (включително HP Indigo WS6000 на Digital Press) или базирани на топлинните технологии (мастиленоструйният HP Specialty Printing System). С разположените по рафтовете на импровизирания супермаркет вина, храни, лекарства, промишлени стоки, стоки за бита и мн.др. HP ще покаже силата на въздействие на висококачествените опаковки и маркетингови материали, акцентиращи върху стойността на марката. Днес много бранд мениджъри търсят начини да увеличат добавената стойност на продуктите и да разграничат марката си с цел по-висока конкурентоспособност. HP Indigo дигиталният печат надскача предимствата на флексопечата и предлага на потенциалните си клиенти възможност за бърза адаптация съобразно динамиката на пазара — включително сезонните разпродажби, специалните събития и дори езиковите версии. Разбира се, не бива да се пренебрегват и фактори като по-краткия срок за производство, намаления разход на суровини и по-малкото количество отпадъци.
Повече информация можете да намерите на: www.twitter.com/hpgraphicarts