Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Витрина тип „супермаркет“ за мастиленоструен принтер

  •  
  •  
  •  
  •  


Какво ли не може да бъде видяно на едно изложение, особено когато ста­ва въпрос за Interpack 2011. Едва ли оба­че инициаторите на уникалния, разпо­ложен на площ от 400 кв.м тематичен щанд Digital Supermarket разчитат на зрелищност. Идеята им по-скоро е да покажат на посетителите сила­та на въздействие на дигитално от­печатаните опаковки, произведени чрез използването на HP цифрови ре­шения (включително HP Indigo WS6000 на Digital Press) или базирани на топлин­ните технологии (мастиленоструй­ният HP Specialty Printing System). С разположените по рафтовете на им­провизирания супермаркет вина, храни, лекарства, промишлени стоки, стоки за бита и мн.др. HP ще покаже силата на въздействие на висококачествени­те опаковки и маркетингови материа­ли, акцентиращи върху стойността на марката. Днес много бранд мениджъри търсят начини да увеличат добавена­та стойност на продуктите и да раз­граничат марката си с цел по-висока конкурентоспособност. HP Indigo диги­талният печат надскача предимства­та на флексопечата и предлага на по­тенциалните си клиенти възможност за бърза адаптация съобразно динами­ката на пазара — включително сезон­ните разпродажби, специалните съби­тия и дори езиковите версии. Разбира се, не бива да се пренебрегват и фак­тори като по-краткия срок за произ­водство, намаления разход на сурови­ни и по-малкото количество отпадъци.

Повече информация можете да наме­рите на: www.twitter.com/hpgraphicarts

 
23.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Опаковъчни технологии

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар