Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Водата като лукс



Elsenham
Водата Elsenham е изключително чис­та. Изворът е скрит дълбоко под зна­чителен варовиков пласт и е изцяло защитен от влиянието на външната среда. Уникалният дизайн на бутилка­та перфектно рефлектира на чисто­тата на водата, нареждайки се сред най-добрите дизайни в света.

TAU
TAU означава „бъди тих“ на уелски. Името перфектно приляга на мини­малистичния вид на опаковката. Вдъ­хновени от „тишината“, дизайнерите на TAU печелят Gold Award на British Bottlers Institute Awards през 2003 г.

1 litre
1 litre е успешен пример за използване­то на необичаен за категоията на во­дите дизайн. Бутилката има револю­ционна като дизайн капачка. Идеална е за използване там, където стъкле­ната бутилка не е подходяща — SPA, сауни и др.

Bling H2O
Bling H2O е вода от супер луксозния сегмент на водите и се произвежда в изключително лимитирано количе­ство. Бутилката е правена ръчно и е декорирана с кристали Swarowski. Съз­дадена е от известния холивудки про­дуцент Кевин Блинг. Наградена е през 2006 с Clear Choice Award.

Ty Nant
Мястото, откъдето извира водата Ty Nant, се намира на 125 м дълбочина във Валийските планини в Уелс. Уникал­ната опаковка на водата е печелила многобройни награди. Конусовидната форма на бутилката в кобалтово си­ньо става хит от момента, в който е лансирана в хотел Савой в Лондон през 1989 г. Бързо печели за свой по­читател и британската кралска фа­милия, а впоследствие получава и пър­ва награда на British Award for Design Excellence.

Finé
Finé — „артезийска вода“ — е лидер на пазара на луксозни води в Япония. Из­ворът на Finé се намира на 600 м дъл­бочина под вулкана Fuji. Дизайнът на бутилката се отличава с изключител­ната си изчистеност и като форма, и като дизайн.

BRU
Водата Bru e натурално газирана. Мястото, откъдето извира, е напъл­но защитено от замърсявания. Дизай­нът на бутилката e класически, ети­кетът е стилен, обогатен с много елементи, създаващи идентичност и сила на марката.

Evian 2008

Evian всяка година създават ефектна бутилка като „special edition“ на мар­ката. Тази година дизайнът бе разра­ботен от френския дизайнер Christian Lacroix. Резултатът е грациозна и изящна бутилка, в която чистотата на Evian красиво се отразява от искря­щата дантела, наподобяваща снежни кристали.

 
03.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Дизайн на опаковката

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар