Увеличаването на private labels (собствените етикети) в света е все по-бързо поради нарастващата конкуренция между супремаркетите. Много са добрите примери за дизайн на собствени марки като Shapers на Boots, Be Good to Yourself на Sainsbury’s, Nordstrom, Marks & Spencer, AH Excellent на Albert Heijn.
В последните редизайн проекти на веригата магазини Boots се набляга на здравословните серии продукти, каквато е Shapers, следвайки новите тенденции на пазара. Дизайнът набляга на здравословните съставки, повече отколкото на диетичната стойност на продуктите, искайки да изгради в консуматора нагласа, че е по-важно да се храниш здравословно, а не нискокалорично. Стремежът на създателите на опаковките е той да бъде честен и ясен към консуматора. Другата им цел е посланието на опаковката да е насочено и към жени, и към мъже, така че посланията, които предава, да бъдат харесани независимо от пола на потребителя.
Агенцията Parker Williams разработва редизайн на серията Blue Parrot cafe на Sainsbury’s, която включва детски продукти. Интересен е подходът да се използва снимка, а не картинка тип „cartoons“, която предизвиква асоциация за нещо неистинско, съдържащо изкуствени добавки.
Опаковките на Marks&Spencer са едни от най-силните графично такива в категорията „private label“.Стремежът винаги е към изчистеност, яснота и перфектно структуриране на портфолиото.