Скъпи читатели,
От страниците на брой 6/21 на сп. полиграфия поглеждаме към глобалния свят на печата през призмата на промените, случващи се във всички сфери на живота. Встрани от прогнозите на Smithers пример за това ще намерите в книгите „висша мода“ на издателство „Steidl“.
В броя представяме гледните точки на мениджърския състав на „Арт Етърнал Принт“ за инсталираните наскоро в печатницата дигитални технологии от бъдещето – Accuriojet KM-1e и Motioncutter®23.
Разговорът ни със Сефан Пеев, създател на сайта localfonts.eu, е за дигитализирания от него почерк на Левски и за проектите му в полето на кирилските шрифтове.
Статията на Захарина Петрова-Проданова от НБУ е поглед към етапите от работата ѝ по създаването на новата визуална идентичност на фондация „Библейска лига – България“.
Интервюто ни с художничката Мая Стайкова е откровен разказ за творческите ѝ търсения в различни области на изобразителното изкуство.
В края на 2021 г. поемаме глътка добро настроение със статията на Христо Кафтанджиев за апелите на щастието в маркетинговите комуникации.
С любезното съдействие на Ивайло Дишков в броя представяме втората част на „Какви времена“. Не пропускаме да прелистим и последните страници от „История на книгата в Япония“ и от изложбата на Мроз, от която надничат образите на еманципираните машини от творбите на Станислав Лем.
В полза на практиката в частта ProPACK представяме статията „Oтлети опаковки и тяхното приложение в нашата съвременност“ на авторски колектив от ХТМУ – София и търсим отговор на въпроса защо 2021-ва е преломна за beauty индустрията.
Погледът ни към тазгодишните награди Pentawards е опит да прозрем тенденциите в дизайна на опаковки.
Брой 6/21 на сп. полиграфия с раздел ProPACK ще бъде при вас след коледно-новогодишните празници.