Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Банка Пиреос в подкрепа на българските компании



Бизнесът е впечатляваща динамика от звуци и картини в най-новия рекламен клип на Банка Пиреос, с който стартира новата ¢ комуникационна кампания в подкрепа на българските компании.

Банка Пиреос залага на нестандартен и въздействащ клип, който недвусмислено доказва усилията и да
подкрепя и развива българския бизнес. Музиката към клипа е създадена от различните „звуци на бизнеса“, а оригиналното музикално произведение е изпълнено от Берлинския симфоничен оркестър.

Видеоклипът е заснет на места, на които се случва истинският бизнес: фабрика за производство на
стъкло, печатница, на полето — близо до фотосоларни панели, в града и най-накрая на мястото, където бизнесът среща своето бъдеще — Банка Пиреос. Две от компаниите, които предоставят своите помещения за заснемане на клипа, са реални корпоративни клиенти на банката: Дружба Стъкларски Заводи и печатница Билборд Принт.

За създаването на това въздействащо рекламно видео Банка Пиреос работи с двама доказани професионалисти: режисьора Петер Клайне и композитора Кристиaн Щайнхойзер. Двамата творци приемат предизвикателството да направят този клип и признават, че това е един от най-интересните проекти в тяхната кариера. 36-годишният Кристиaн Щайнхойзер вече е постигнал множество успехи на световната музикална сцена и е участвал в мащабни проекти като създаването на музиката за 15-ите олимпийски игри на Азия. Петер Клайне е един от най-известните и успешни немски режисьори, с огромен опит в режисирането на рекламни телевизионни клипове.

През 2011 г. Банка Пиреос планира да инвестира 300 милиона евро в корпоративния сектор. Банката успешно развива своята иновативна идея за бизнес центрове, за да бъде максимално достъпна за своите клиенти в цялата страна. До момента Банка Пиреос разполага с осем бизнес центъра в София, Пловдив, Бургас, Благоевград, Варна, Стара Загора, Русе, Силистра където работят екипи от
професионалисти, подготвени да консултират българските компании.

 
24.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Тенденции в опаковането

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар