Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Cartondruck AG за „Опаковка от картон на 2008 г.“



Какво означават наградите от конкурса на Pro Carton за Cartondruck AG?

Това са две изключителни награди, които доказват, че на­шата инвестиция в развойна дейности си е заслужавала усилията. От друга страна, това признание е резултат от отличното взаимодействие между Cartondruck Оберсулм (централа на компанията) и Cartondruck Полша (седалище в Tczew). И двете опаковки от картон – и „Smirnoff Vodka Black“, и Soraya, „Collagen 700“ са подготвени в Оберсулм и отпечатани в Tczew.

Каква е тайната за успех в един толкова конкурентен пазар като производството на напитки и козметична­та индустрия?

Дори когато някои иновации са твърде скъпи за внедря­ване, остава да си зададем въпроса: Какво би искал наши­ят клиент да постигне чрез опаковката? Особено когато става въпрос за продукти, от които на пазара има сто­тици, като парфюмите, например. В този случай уникална­та опаковка трябва да гарантира, че ще изпъкне на рафта до останалите стоки и така ще продаде продукта. Клиен­тът постига този ефект с иновативни опаковки.

В допълнение, нещо ново наистина трябва да бъде пре­доставено, но да не е просто една подобрена версия на вече съществуващ проект. Това може да е нов механизъм за отваряне или иновативна система за затваряне, но също така може да бъде оригинална довършителна техно­логия, в която усещането за повърхността на опаковката играе решаваща роля.

Естествено, комбинация от най-модерно оборудване, креативност и десетилетия опит допринасят за подобен успех.

Какви техники са използвани в печата на „Опаковка от картон на годината“?

Нашият проект, отличен с наградата „Опаковка на годината“, е отпечатан на офсетов печат с частичен мат-гланц лак и златисто топло фолиране.

Целевата група на продукта „Smirnoff Vodka Black“ са мъже на възраст между 25 и 40 години, които живеят в големите градове и имат над средните доходи, съот­ветно отдават внимание на първокачествени продукти и този „определен“ марков имидж. Дизайнът на опаковка­та подчертава силата на марката и обогатява имиджа на Smirnoff. Затова дизайнът и довършителните ефекти ак­центират върху качество и стил.

Какви възможности в опаковъчния дизайн предлага картонът?

Картонът предлага множество дизайнерски решения и възможности. Многобройни са идеите, които могат да се използват тук, що се отнася до различните печатни тех­нологии и довършителни възможности, като мат-гланц ефекти, щанцоване, изглаждане, частично флокиране и из­ползване на ароматизирани лакове. Действително мога да кажа, че разполагате с необятни възможности.

В допълнение, много често срещаме предизвикател­ство в работата си, когато работим с бранш, който е насочен към развитие на нови проекти, нови марки, тен­денции и нов дизайн. Приблизително половината от нашия оборот се генерира от проекти за нови продукти на паза­ра. Наред с това, изискванията за качество от страна на клиентите нарастват паралелно с пускането на къси се­рии тиражи.

Бихте ли представили CD Cartondruck AG.

Cartondruck е основана през 1969 г. Днес компанията се уп­равлява от мен и моя брат — Marc Schnizer. Cartondruck е акционерно дружество от 2001 г. насам и има повече от 360 служители в главното управление в Оберсулм, 60 служи­тели в Tczew, Полша и 80 в Ню Джърси, САЩ. Произвеждаме иновативни опаковки с естетичен и изискан дизайн с най-високите технически стандарти. Наши клиенти са произ­водители на бои за коса, продукти за грижа за кожата, пар­фюми, сладкарски изделия и луксозни стоки.

Предоставяме консултации за тенденциите на паза­ра, креативността в дизайна и развитието на опаковане­то. Разполагаме с онлайн мрежа за пазаруване и търговски офиси в Европа и САЩ. Предлагаме локални и глобални услу­ги и пълно обслужване.

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар