Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

La Luna

  •  

В производството на марката сладоледи La Luna се залага на козето мляко като по-добра алтернатива на масово използваното краве мляко в направата на този тип продукти.

Дизайн концепцията и стратегия за марката е изградена върху основата за "божествените грехове", или иначе казано "Ако превъзходният вкус е като греха, но е наистина полезно, трябва да е божествен". Стойността на бранда са: мистерията, престижа, качеството и вкусът.

Вземайки всичко това под внимание от Baruch Naeh Strategic Design се сещат моментално за луната и се „заиграват“ с идеята за нея върху опаковките.

 
12.03.2012 16.39ч.
автор: ProPack Magazine
0Коментари
Категория:

Дизайн


Таг :

Дизайн на опаковката, Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар