Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

Heinz с нова серия консервирани супи

В средата на август водещият производител на консервирани продукти Heinz пусна в магазинната мрежа на Великобритания нова линия супи. От компанията твърдят, че серията от четири вида супи: доматена крем-супа с мексикански подправки, доматена крем-супа с чили, пилешка крем-супа с ароматни тайландски подправки и гъбена крем-супа с горски бели гъби, е направена по стари класически рецепти, които потребителите „познават и обичат“

Маркетинг мениджърът на Heinz Classics Джак Уолъс (Jack Wallace) споделя, че серията е ориентирана към горния сегмент на пазара, т.е. към най-младите потребители, които искат да ядат познатите си и любими супи и че продуктите трябва да изглеждат достатъчно привлекателно.

Предстои да стане ясно доколко удачна е възлизащата на 1,4 млн. фунта рекламна кампания с включените в нея PR акции, тв реклама и промоции в търговските обекти.

Въпреки неоспоримата идентичност на марката и черния цвят, указващ премиалната същност на продукта, някои маркетолози са скептични относно успеха на новата серия по отношение на нейната привлекателност за младежката аудитория и недотам ясните  рекламни послания. Всъщност, когато става въпрос за английския пазар, никой не може да бъде сигурен за начина на възприемане на прекалената консервативност дори на консервираните храни.

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар