Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

Полиграфия с раздел ProPACK 2/2017

Скъпи читатели,

Част от темите, които сме подготвили за вас в бр. 2/2017 г. на сп. полиграфия с раздел ProPACK, са посветени на умните инвестиции, доброто партньорство и обединението в името на успеха. Доказателства за тях и отговор на въпросите: каква е равносметката от последните 5 години за Manroland Sheetfed и защо „Симолини-94“ са избрали да правят обичайните неща необичайно добре, ще намерите в рубриките ни „Успешни с...“ и „Бизнес развитие“.

С идеята да сме максимално полезни в броя правим обзорен преглед на печатарската индустрия у нас в периода от 2011 г. до 2016 г. и поглеждаме към тенденциите при печата през призмата на най-голямото изложение в света – drupa.

С Иван Стайков от ГЕД търсим причините за неуспеха на някои от фирмите в бранша и начините, по които това може да се промени.

Подвластни на иновациите и на естетиката ви представяме предимствата на UVgel технологията на Canon и най-интересното от щанда на Muller Martini от второто издание на Xfair и спираме вниманието ви върху графичните знаци като основен елемент на визуалната комуникация.

В броя ще намерите обичайната доза технологични и арт новини, ще разберете как се създава идентичност на бранда и какви са начините за формирането на трайни взаимоотношения между марките и крайните потребители.

В частта ProPACK ви припомняме известни и позабравени факти за производството на хартия и ползите от него. Припомняме и защо хартиените опаковки са предпочитани за опаковането на хляб и хлебни изделия и обръщаме поглед към последните инвестиции в един от най-висококонкурентните заводи за екологично чиста хартия в Европа – Laakirchen.

През призмата на едно предстоящо изложение спираме вниманието ви върху няколко автоматизирани решения за опаковане на хранителни и фармацевтични продукти на MULTIVAC и отговаряме на въпроса защо все повече производители, собственици на марки и търговци избират възможността да бъдат уникални.

Посредством няколко атрактивни решения на Heidelberg припомняме преимуществата на умния печат, а за да сме цветни и в тон с пролетта, показваме едни от най-интересните проекти на етикети от тазгодишния ГрандЭтикет.

Втори брой на сп. полиграфия с раздел ProPACK ще бъде при вас в началото на м. май 2017 г.

В брой три очаквайте: подробности за новите инвестиции в печатница „Демт Принт“ в Сапарева баня; предимствата на новата система за директно гравиране на еластомерни ръкави; интервюта с носителите на приза „Печатар на годината“ и „Търговец на годината“ за 2016 г. и още много новини от областта на полиграфията.

За контакти с редакцията:

Екатерина Николова – главен редактор
e-mail: e.nikolova@print-publishing.bg
мобилен: 088 597 8018

Стефан Славчев – мениджър реклама
e-mail: s.slavchev@print-publishing.bg
мобилен: 088 517 1737

 
19.05.2017 14.55ч.
автор: ProPack Magazine
0Коментари
Категория:

Абонаментна кампания


Таг :

Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар