Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

От Blue Marlin отново залагат на редизайна

Дизайнерската агенция Blue Marlin има достатъчно опит в повторното пускане на пазара на продукти с поразително нов облик и със сигурност знае как да впечатли потребителите от цял свят. Доказва го новата гама лосиони на Unilever от серията Грижа за тялото с натурални съставки и аромати на: овес, алое и какао. Идеята е, чрез въвеждането на нови опаковъчни форми и използване на запазената формула за включване на растителни екстракти с цел осигуряване по-добра хидратация на кожата и създаване на усещане за копринен допир, да се вдъхне нов живот на харесваната от потребителите марка и нейните продукти. Повече от сигурно е, че топлите тонове, използвани от дизайнерите, както и изображенията на конкретните съставки върху етикетите ще провокират интереса на потребителите – особено след подетата в края на миналата и началото на тази календарна година в Европа, Азия и Америка масирана мултимедийна кампания.

 
01.02.2012 13.32ч.
автор: Екатерина Николова
0Коментари
Категория:

Дизайн


Таг :

Дизайн на опаковката, Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар