Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Новини

За зависимостта между опаковките и предпочитанията на потребителите

  •  
  •  
  •  

Проучване на потребителските нагласи в Испания, сочи, че основните потребители на дъвка в страната (92.4%) са младите хора на възраст между 17 и 25 години. За изследваните 390 младежи от Сарагоса дъвката се оказала ежедневно консумиран продукт, а изборът й - подвластен не толкова на опаковката като форма и изображение, колкото на нейния цвят. На практика най-предпочитани се оказали опаковките в топли нюанси, предизвикващи асоциации с плодов, сладък или кисел вкус, по-слабо предпочитани – напомнящите свежест и прохлада дъвки в студени цветове, а най-непопулярни – дъвките, опаковани в тъмни и сиви цветове.

По отношение на формата – основно заради своите функционалност и лекота на отваряне най-харесвани се оказали слим опаковките, следвани от блистерните опаковки, избирани заради високата степен на защита на продукта и на последно място - наподобяващите опаковки за хапчета.

В крайна сметка най-предпочитани от потребителите се оказали определените като дръзки и иновативни слим опаковки в топли цветове.

Макар и не толкова значимо за оцеляването на човечеството, проучването се оказало особено ценно за самия продукт, тъй като провокирало импулсивността на потребителите при покупката му в много по-голяма степен, отколкото при закупуването на други продукти.

 
01.02.2012 13.41ч.
автор: ProPack Magazine
0Коментари
Категория:

Дизайн


Таг :

Тенденции в опаковането, Новини

Сподели в: Share Tweet

Новини от същата категория

Добави коментар